tirsdag 1. mars 2011

Mitt første design- og syprosjekt!





















Symaskinen kom på plass i forrige uke og ideene bobler i hodet. Men klarer man å få dem ut i virkeligheten? Dette ble mitt første kreative prosjekt - en liten myk og snill ulv i filt med applikasjoner. Pupiller og nese ble sydd på for hånd, mens munn, det sorte i ørene og det hvite i øynene be maskinsydd med tette sikksakksting. Noe tynne ører kanskje, men litt søt likevel. Den ble i hvert fall godkjent av LilleUlv himself (åtte måneder).

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for hilsen inne hos meg :)
    Den ulven ar unik og veldig fin :)

    Legger meg til som følger, jeg!

    Nina

    SvarSlett
  2. Takk for det! Setter jeg stor pris på. Da er jeg jo ordentlig i gang - takket være deg :)
    Vil gjerne følge din blogg også, så jeg henger meg på.

    SvarSlett
  3. Så fin en ulv, han ser så snill ut:) Likte tipsene dine her. Legger meg til som følger jeg også.
    Ha en fin kveld!
    Heidi

    SvarSlett
  4. Takk! Så koselig. Skal definitivt sjekke ut bloggen din også.

    SvarSlett