mandag 28. februar 2011

LilleUlv er født!

 such a cute little baby wolf~protect our wildlife please!















Og ulvinnen er den stolte mor. Ulvinnen det er meg. Jeg var en jetsetter og en kosmopolitt. Jeg så verden gjennom arbeidet mitt og bodde flere år i USA og England. Jeg er fremdeles en urolig sjel, men fikk mann og barn, og fokuset er så gjennomgripende endret. Jeg har fått billett til barneuniverset og vil gjerne være med å skape det. Barn er så sårbare, så underfundige, så egoistiske, og foreldre så stolte, så kjærlighetsfylte, så materialistiske. Og barns verden har en helt egen estetikk, fra glorete leketepper til de skjønneste støvblå designs. Denne bloggen vil brukes til å skape et barneunivers ved hjelp av egen kreativitet, men også ved å presentere mine favoritter blant andres vidunderlige ideer.

Følg med og du vil smile!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar